SLIMTOX


Co jem? Jaką mam motywacje do diety? Może to zdrowe odżywianie? Codziennie zadajecie mi mnóstwo takich pytań. Dlatego postanowiłam poświęcić  Wam post o moim odżywianiu oraz napisać kilka zasad.
1 Pamiętajcie codziennie rano po przebudzeniu o 2 szklankach wody ! To pobudzi wasze narządy wewnętrzne i przyspieszy metabolizm.
2. Pijmy szklankę wody 30 min przed każdym posiłkiem i od razu po nim.
Kiedy udajemy się do sklepu powinniśmy patrzeć tylko na zdrowe produkty. Takie, które po przez dłuższy proces spalania pomogą nam utrzymać lub zrzucić upragnione kilogramy. Moim posiłkiem codziennie rano są płatki błonnikowe do ,których dodaje różne owoce-zazwyczaj te co akurat mam pod ręką. Nie zapominam również o siemieniu  lnianym oraz cynamonie. Czasem pojawiają się również otręby pszenne. Moim najnowszym odkryciem jest jednak herbatka SLIMTOX o ,którą również już zadaliście mi bardzo dużo pytań. Zazwyczaj wystrzegam się tego typu produktów. Tak samo jak nie wierze w dietę cud. Jednak ten produkt pije codziennie do śniadania i obiadu. Czy są efekty? Myślę ,że sami oceniliście ja najlepiej w tylu przemiłych wiadomościach. Herbata ta podbiła moje serce. Dlaczego? Uwielbiam jej smak zapach i jeszcze ta świadomość, że robię dla siebie więcej niż tylko popijam posiłek. Składem firma naprawdę może się pochwalić. Jest  100% naturalny co możemy nawet zauważyć w trakcie wsypywania herbatki do kubka.
Raz była u mnie koleżanka ,która bardzo narzekała na swoją wagę. Więc ugotowałyśmy obiad i zaproponowałam jej właśnie slimtox. Zawahała  się ale mimo to zdecydowała abym przygotowała jej do posiłku. Nie minęło dużo czasu kiedy zrozumiała ,że ten specyfik naprawdę działa. Więc usiadłyśmy do komputera i zamówiła sobie takie małe cudeńko;). Odpowiem Wam od razu-Tak jest zadowolona. Chodzi teraz za mną i pyta czy nie wynalazłam jeszcze więcej takich nowości.

Ważne jest abyście piły Slimtox 2 razy dziennie –temperatura zalania to 90 stopni.








zBLOGowani.pl