ADIDAS basket Profi

Witajcie kochani , ostatnio narzekacie ,że za mało czasu Wam poświęcam i macie racje! Bardzo Was przepraszam za taką nieobecność. Spowodowana była wieloma czynnikami . Szczególnie zmianami jakie zaszły w moim życiu. Bardzo radykalne ale nie powiem, że jest mi z  tym źle. Po prostu wszystko inaczej. Jutro zaczynam nową szkołą w Warszawie.Powiem szczerze -Nie mogę się już doczekać! Nareszcię będę robiła i kształciła się w kierunku do ,którego przez tyle lat dążyłam.
Dzisiejsze zdjęcia były robione niestety na szybko, ponieważ zdrowie mojej mamy nie pozwoliło mi na dłuższą fotorelację. Jednak nie mogłam oprzeć się w zupełności aby nie pokazać Wam moim nowych cudeniek od ButSklep ! Są zaskakująco wygodne i wyglądają o wiele ciekawiej niż na zdjęciach;). W ostatnim czasie bardzo pokochałam sportowy styl. Wygodne adidasy czy buty na koturnie oczywiście te sportowe, do tego bardziej kobieca jednak utrzymana w tonie wygody czarna sukienka z orłem i niebieska kurteczka. W takim zestawie czuję się naprawdę odpowiednio.:)

                        Instagram/Zadaj Pytanie             

BUTY-TUTAJ  SUKIENKA -TUTAJ  





 W ostatnim czasie przyszły do mnie piękne buciki ,które koniecznie muszę Wam pokazać.Co myślicie o taki butach na jesienną pore?;)
                                                                        Buty-Tutaj
                                                                         Buty-tutaj
zBLOGowani.pl