3D CHILI

Zawsze zastanawiały mnie specyfiki do odchudzania. Wszędzie w  Internecie  widniały reklamy  zachęcające zdjęciami  Pani po przemianie. Magiczne tabletki zawsze miały jeden główny składnik , który dawała SUPER efekty po tygodniu. Zachęcały mnie bardzo te specyfiki póki nie udało mi się ustalić prawdziwego składu. Udało mi się jednak  znaleźć tabletki w pełni  bezpieczne i o naturalnym składzie.
DIETA 3 D chili
1. Odchudzanie zgodne z przepisami - jedzenie to nie wróg! Odkryj, co jeść, by chudnąć.
2. Inteligentne kapsułki przyspieszają odchudzanie zgodnie z dobowym rytmem Twojego organizmu.
3. Zestaw marzeń! Zdrowe Kwasy Omega-3 i Kapsaicyna redukują zły cholesterol, cellulit i masę ciała. Stajesz się zdrowsza, lżejsza i bardziej sprawna.
Kapsułki i dieta 3dchili oparta jest na przyprawach. Każda kapsułka odpowiada  innej porze dnia oraz jest odpowiedzialna za inny proces. Produkt ten można dawkować po jednej lub 2 tabletkach tego samego koloru. Znając moją niecierpliwość zaczęłam proces TURBO-odpowiada on za szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Dietę połączyłam z ćwiczeniami na siłowni i domu. Pokochałam trenerkę Mel B i udało mi się schudnąć około 5 kg;). Byłam bardzo szczęśliwa ponieważ żaden specyfik ani dieta nie dały mi efektu spadku wagi, która  trzymała się mnie mimo intensywnych  ćwiczeń i jedzenia twarożków. Teraz jestem już zadowolona z mojej wagi i biorę się poważnie za rzeźbienie ciała. Oczywiście nie stosowałam się 100% do diety  3dchili i przyznam ,że nie zawsze udało mi się wziąć tabletkę 30 minut przed jedzeniem. Jednak mimo moich małych niedopatrzeń 3dchili spisało się na MEDAL!
Zamówiłam również Naturalny olej lniany z 3dchili , którym polewałam jedną potrawę dziennie. Często ta saszetka  ratowała moje kubki smakowe. Wyjeżdżając na wakacje zapakowałam odpowiednią ilość saszetek i ruszyłam. Przy każdym posiłku w porze obiadowej brałam ze sobą Olej lniany  i polewałam wybraną potrawę. Jestem Mega zadowolona z takiego wygodnego rozwiązania jakie zaprezentowałam firma 3dchili. Skutecznie i wygodnie czyli tak jak każda z nas lubi najbardziej.


                                              STRONA GŁÓWNA 3DCHILI



 




zBLOGowani.pl