INSTA MIX Love

Kochani w ostatnim czasie moje życie jest pełne zmian. Kilka dni temu byłam w Warszawie nawiązać współpracę z Europejską firmą Mrgugu.pl , która zaproponowała mi nie tylko dostęp do swoich cudeńków<3 ale również podjęła się organizacj warsztatów ze mną w roli głównej! Planujemy również spotkanie z fanami.Kolejnym krokiem jest moja nowa wspolpraca z bardzo wieloma firmami zarówno odzieżowym jak i ze zdrową żywnością czy z produktami odchudzającymi.Każdą taką propozycję musiałam mocno przemyśleć bo nie chce promować "picu na wode". Zależy mi aby przedstawiać wam takie produkty, które ja chętnie używam,jem czy zakładam.Postanowiłam również dzielić się moim życiem  i czasem wrzucić post po prostu z imprezy, lunchy czy  zbiorowisko moich zdjęć z telefony gdzie możecie zobaczyć jak żyje;).

Firmy ze zdjęć: slimtox.pl mrgugu.pl awama.eu


















zBLOGowani.pl