Warsaw City

Planowałam wejść do kilku sklepów i poprzeglądać wiele nowych kolekcji. Nie udało mi się tego jednak dokonać ponieważ w Warszawie czas leci bardzo szybko. W tym dużym mieście czuje się jak by mnie ciągle ktoś gonił. Mimo, że zawsze moja droga jest opanowana do perfekcji i tak schodzi z dotarciem do mety.
Wypad do większego miasta w celu pozałatwiania spraw jest dobrą okazją na włożenie na siebie czegoś w czym będziemy czuły się kobieco a zarazem wygodnie. Nie idąc na zabawę  czy do klubu nie włożyłabym na swoje stopy innych butów niż trampki czy baleriny. Ostatnio moim faworytem są właśnie conversy, których w mojej szafie przybywa ale ciągle omijam ich klasyczny kolor. Co sądzicie o takich letnich zastawach? Można już się do nich powoli przyzwyczajać?:)

Żakiet-H&M bluzka-Cubus Spódniczka-Romwe Trampki-Converse
             Okulary-Born86 Torebka-Superdodatki.pl








zBLOGowani.pl