ZDROWIE I

Witajcie kochani dzisiaj mam dla was zupełnie inny post niż zwykle. W tej notce prezentuje wam nie tylko swoje postanowienia , których staram się trzymać ale również moje nowe i poprawne odżywianie. Chce wam także zwrócić uwagę  na różne produkty i składy na etykietach.
Czyli : Na co powinniśmy  zwracać uwagę.


Na początek chce przedstawić  batoniki, które niedawno odkryłam.
Przyznam, że od pewnego czasu chodziły za mną. Kusiła mnie  ciekawość. Skoro są zdrowsze co faktycznie ma racje bytu i  odpowiednikiem diety niskokalorycznej to czy są jadalne? Z góry powiem  -Są przepyszne! Jednak mają zupełnie inną konsystencję niż batony ze sklepów spożywczych. Wprowadziwszy sobie nowy system odżywiania wyrzekłam się słodyczy, napojów słodkich, potraw smażonych. Batony te stosuje jako zamiennik produktów słodkich –ale tylko wtedy kiedy moja silna wola przegrywa z pragnieniem.



Kolejnym produktem jest  WODA.
Tak zwyczajna woda. Ona też ma duże znaczenie w naszej codziennej diecie. Wypijam 1,5 litra dziennie. Staram się kupować wody z wysokim wskaźnikiem mineralizacji oraz niskim wskaźnikiem sodu, który w za dużych ilościach ma na nas zły wpływ. Plastikowe czy szklane?
Oczywiście, że opakowanie wody ma znaczenie. Jak najbardziej wybierajcie wody w szklanych opakowaniach.


Przekąski słone?
Tak ja również mam do nich słabość i tak samo jak ze słodyczami tak i z nimi postanowiłam skończyć.
Jednak czasem pozwalam sobie na coś zdrowszego niż zwykłe chipsy. Smakują troszeczkę inaczej ale mimo to i tak bardzo mi przypasowały.  


Produkty Bio?
Staram się wybierać produkty jak najmniej przetworzone. Chce być po prostu świadoma tego co wpuszczam w swój organizm. Moimi faworytami są naturalne płatki owsiane, które towarzyszą mi przy każdym śniadaniu. Dosypuje je do jogurtów, serków, owoców.
Kasza jaglana?
Pyszny dodatek do obiadu jak i główny sprawca śniadań.
Kasza może być jedzona zarówno na Śniadania, obiad czy kolację.
Ma wspaniałe właściwości nawadniające organizm.
Zapewnia zdrowy wygląd skóry, włosów i paznokci oraz utrzymuje naczynia krwionośne w dobrym stanie, zapobiegając odkładaniu się w nich cholesterolu. Krzem pełni też funkcję w procesie mineralizacji kości, zapobiega ich odwapnianiu oraz przyspiesza regenerację po urazach. Wpływa także na przemianę materii, ułatwiając odchudzanie.
 • Kasza jaglana zawiera dużo witamin z grupy B (tiamina – B1, ryboflawina – B2, pirydoksyna – B6 oraz kwas pantotenowy).
• Obfituje w lecytynę oraz składniki mineralne, takie jak: magnez, wapń, fosfor, potas, żelazo.
• Dostarcza też witaminy E oraz lecytyny, która poprawia pamięć i koncentrację oraz korzystnie wpływa na stężenie cholesterolu we krwi.
• Jest bogata w antyoksydanty, czyli substancje wychwytujące i neutralizujące wolne rodniki.
Jedzmy ją  tylko 3 razy w tygodniu. Większa ilość obciąża wątrobę.



Kosmetyki.
Wiemy, że na rynku kosmetycznym jest wiele różnych cudów, które mają nam zapewnić jędrniejszą skórę czy mniej cm w tali udach itp.
Spadek cm spowodują tylko ćwiczenia-żaden wcierany specyfik niestety mimo obietnic nie daje sobie rady z takim wyzwaniem.
Zaufałam firmie Tołpa, która zasłynęła ze swojego koncentratu przeciw skórce pomarańczowej.
Codziennie od dwóch tygodni rano i wieczorem pryskam sobie nogi i szczotką  do masażu skóry wcieram go w swoje ciało. Na razie to co zauważy lam to skóra bardziej napięta jednak jeszcze nie do końca wolna od niedoskonałości. Producent obiecuje nam poprawę od 4-8 tyg. Więc mam przed sobą jeszcze trochę czasu.
Ćwiczenia jakie wykonuje to –
Siłownia min 3 razy w tygodniu. Codziennie wieczorem Mel B abs i pośladki.
zBLOGowani.pl