Blue Aviator,Top

Witajcie skarby! Dzisiaj mam dla Was stylizację bardziej letnią. Kiedy tylko zobaczyłam pierwsze promienie słońca po tak długim czasie deszczów i zimnego wiatru. Staram się coraz częściej tworzyć dla Was stylizacje z ubraniami z sieciówek. Wiem, że narzekacie na blogi, które dysponują tylko ubraniami z zagranicznych sklepów internetowych. Sama nie jestem za takim rozwojem sprawy. Ze względu, że coraz więcej trenuje udaje mi się być na czasie z odzieżą w sieciówkach.
Dzisiejsza stylizacja jest sportowa ale również emanuje kobiecością czego nie da się ukryć.
Mam ostatnio słabość do braletów, krótkich topów z odkrytymi ramionami i tenisówek.
Udało mi się ostatnio zakupić moje od dawna wymarzone okulary firmy Ray-Ban
Piękny niebieski odcień i mój ulubiony kształt okularów połączone w jedną całość-IDEAŁ



Bralet-Cropp
 Spodenki-ROMWE
 Tenisówki-H&M
 pierścionki-H&M
 torebka-Mohito 
                      Okulary-Ray-Ban aviator                 
                  






                                       
zBLOGowani.pl