GPS

Pierwsze o czym wspomnę  to moje strasznie napuszone włosy na zdjęciach. Tak to częściowo moja wina.
Umyłam szamponem na objętość i poszłam spać z mokrymi włosami .Następnie wyszłam na dwór gdzie wilgotne powietrze i bardzo intensywny wiatr pomógł mi uzyskać jak najgorszy efekt. Niestety nie miałam czasu na poprawki. Dzisiaj mój grafik ledwo się dopiął. Z samego rana byłam na paznokciach następnie komunia i koncert. Ledwo te wszystkie sprawy ogarnęłam. Zdjęcia wykonane w pośpiechu  w godzinach bardzo porannych nie koniecznie służą mi i moim włosom. Jednak chciałam Wam zaprezentować stylizację, którą wybrałam na komunie, brata mojego chłopaka.



Ostatnio w moim życiu wszyscy podstawiali mi nogę i sprawdzali czy na pewno upadłam odpowiednio twardo. Kiedy w ostatnim czasie cieszyłam się, że układa mi się w jakiejś sferze życia, to wszystko zaczęło się psuć. Ludzie, których darzyłam wielką sympatią czy świadomością tego, że będą ZAWSZE i odpowiednio do sytuacji się zachowają, okazali się tylko kolejnym przejściowym rozdziałem w moim życiu.
Powiem Wam, że robię remont generalny w swojej głowie, otoczeniu, znajomych, uczuciach i tym wszystkim o czym od dawna myślałam lub co tak bardzo mnie boli i czego nie potrafię zrozumieć. Liczę również na to, że niektórym osobom uda się wybronić i zostaną w moim życiu. "Jeśli ludzie będą chcieli być w twoim życiu, zrobią wszystko by tu zostać"-Taka prawda. Ciągle walczyłam o kogoś teraz poczekam aż ktoś zawalczy o mnie.

 Koszula-Reserved Futerko-MOHITO Spódniczka-fashion-land  Buty-Labotti Torebka-Monnari





zBLOGowani.pl