Lubię Kwiatki....Lepiej wyglądam..T-shirt

Dzisiejsza notka jest całkowicie wykonana w zaciszu domowym.Zamarznięty biały puch bardzo mocno zniechęcił mnie do jakiegokolwiek wyjścia na dwór.Jestem typem zmarźlaka , jak tylko temperatura spada poniżej 0 mój organizm się buntuje a ja zakrywam się ciepłym kocem i podkręcam ogrzewanie na maxa.
Jutro niestety czeka mnie wyprawa do szkoły.. jednak jeszcze teraz ukrywam się w czterech ścianach ,ucząc się matematyki i czekając na sajgon <3 Zazwyczaj zamawiając u chińczyka nigdy nie mogę się zdecydować na jedno danie.. Kończy się to tak , że do mojego domu wędrują 3 potrawy..mmmm pycha!
 Przy okazji chce Wam pokazać moje nowe koszulki , które przyszły do mnie dzisiaj rano.W końcu znalazłam ubrania z zakręconymi polskimi napisami. Zazwyczaj wszystko na czym pojawiają się literki jest w języku angielskim a napisy  powtarzają się na każdym kroku.Koszulki jakie wybrałam są bardzo neutralne jeśli chodzi o krój jednak wyróżniają się bardzo wymownymi napisami.







zBLOGowani.pl