Born Force Air




















Po dwóch dniach przepływu znajomych przez mój pokój mam w końcu czas usiąść i napisać do Was.
Ostatnio mam konkretną fazę na punkcie "wygodnych" butów. Oglądam przeróżne modele tenisówek, adidasów. Jeszcze niedawno wpadły mi w oko Vansy , jednak przeglądając różne modele i propozycje tej marki szybko wyleciały mi z głowy. Od niedawna moją uwagę zwróciły Nike Force białe , które można założyć praktycznie do każdego zastawu. Oglądając i szukając ich w internecie skusiłam  się na zakup. Jestem szczęśliwą posiadaczką tego obuwia i powiem Wam „ bałam się” ,że  na żywo nie przypadną mi do gustu.. Jednak są cudowne a do tego bardzo wygodne.
Również w ostatnim czasie na blogu możecie zauważyć  posty z koszulkami. Mam w głowie już kompletowanie rzeczy na wiosnę –lato. Lubię czuć się wygodnie  , wiedząc ,że mam na sobie coś wyjątkowego. Tak właśnie  jest z koszulkami .







zBLOGowani.pl