ZAP WINTER!

W ostatnim czasie, można powiedzieć, że od początku roku dzieje się tak wiele, że sama tego nie ogarniam.Ciągle pracuję lub się uczę.Teraz jest czas w ,którym mocno przykładam się do nauki jak i do nowych zleceń .W ostatnim czasie poznaje bardzo dużo nowych ludzi i biorę udział w rzeczach ,które przed tym tylko podziwiałam z gazet lub telewizji. Teraz wiem ile trzeba w to wszystko włożyć wysiłku i zdrowia. Aktualnie znów od tygodnia jestem chora i  myślę,że szybko mi nie przejdzie.Przez mój zalatany tryb życia  ,organizm się buntuje i nie chce wykonywać już moich poleceń .Dzisiaj wróciłam właśnie z Chrzcin pięknej Amelki i pisząc do Was chowam się pod kocykiem z kubkiem gorącej herbaty z cytryną. 
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować kilka rzeczy ,które wpadły w  ostatnim czasie do mojej szafy:)W stroju najbardziej rzuca się motyw zwierzęcy ,który w połączeniu z  lekko podartymi jeansami robi dobre wrażenie;).Ożywiając strój kolorystycznie , dodałam do niego chabrowe koturny ze złotym suwaczkiem z czasnabuty.pl

                   Sweterek-/ZARA Spodnie-/ZARA bransoletka-/MYRED    Koturny-CZASNABUTY










zBLOGowani.pl