PASTEL and NEON

Witajcie po dość długiej przerwie! Od dziś już do Was wracam na stałe.Dzisiaj miałam Kongres Kobiet w ,którym uczestniczyłam jako jedna z modelek Tom Press. Nie wyspałam się  ,jednak warto było ,ponieważ zostałyśmy docenione i zaproszono nas do Warszawy:).Dzisiejszego dnia zadziwiła mnie również pogoda. Była wspaniała! Dlatego też od razu po Kongresie udałyśmy się z Agnieszką na zdjęcia.
Fotki w jej wykonaniu są bezbłędne i szybko obrobione, co budzi we mnie ogromny podziw.

W tej stylizacji połączyłam miętowe spodnie  z neonowym różem koszuli i "ujarzmiłam"
delikatnym ,pudrowym odcieniem kurteczki. Wszystko zakończyłam czarnymi butami z kolcami oraz pasującą do nich torbą;)

Zdjęcia Agnieszka Węglewska

Stylizacja:
Kurtka- Stradivarius Koszula-NY Spodnie-Stradivarius Buty-SequinShoes
Torba-MANZANA











AND
Ostatnio byłam również w Bydgoszczy  na kręceniu teledysku zespołu After.
Piosenka mi się podoba ,a jeśli chodzi o teledysk jest bardzo profesjonalnie nagrany i migam tam kilka razy:D





zBLOGowani.pl