SHOES CRAZY

Uwielbiam wiosnę ! Zaczyna robić się ciepło i wita nas kolor zieleni oraz przemiłe muskanie słońca.Niestety nie w  tym roku. Niedawno minął pierwszy dzień wiosny kalendarzowej czyli 21 marca.;) Ten czas jest dla mnie bardziej szczególny ponieważ tego dnia obchodzą zawsze w gronie moich cudowny przyjaciół i znajomych swoje imieniny. Tak było i w tym roku. Spędziłam przemiły dzień ,jedyny co się nie udało to pogoda ,która dała popalić tego dnia i dalej jest nieprzyjemna .W moje święto nie tylko udało mi się spędzić przemiło czas ale również przyszło do mnie sporo par butów za ,które serdecznie dziękuję sklepom;)
Wszystkie są piękne a co najważniejsze, Wygodne!
Beżowe szpilki-Vooi
Czarne i czerwone szpilki-Deezee (takie same czerwone szpilki możecie wygrać w konkursie poniżej)
Koturny-CZASNABUTY
Baleriny-GOHEELS

Ps:Już tworzę stylizację dla Was z tymi cudeńkami!;)



Korzystając z okazji,
Życzę Wam miłych i ciepłych Świąt!:)

KONKURS NADAL TRWA!


zBLOGowani.pl