KOSMETYKI AGNESS

To co do tej pory wypróbowałam to peeling do twarzy – skóra jest po nim naprawdę gładka.
 Drugim produktem, który Wam polecam, to  olejek mandarynkowy,grejpfrutowy,cytrynowy. Daje piękny zapach oraz efekt delikatnej skóry po wyjściu z wanny:).Nie mogę jednak zapomnieć o peelingu do ciała ,który usuwa naskórek i nadaje piękny truskawkowy  zapach.Prócz kosmetyków do ciała zawitały do mnie również rewelacyjne ampułki do włosów (nie tylko zniszczonych) Jak widzicie moje włosy są w lepszej formie, a to za sprawą właśnie tych specyfików;).
Hair Therapy-Marion oraz Natura Silk To moje faworyty w produktach do włosów na stronie;) Jednak korzystam również z  Marion (ampułki z  olejkiem arganowwym) oraz ultra lekkiej odżywki z olejkiem arganowym. Jestem z tych wszystkich produktów  bardzo ZADOWOLONA! Polecam i zapraszam na stronę sklepu;)

http://www.agnesssklep.pl/

Masz pytania?   ( Bardzo miła obsługa)

501761843agnesssklep@o2.p








BARDZO DOBRE I TANIE PRODUKTY!

 DO TEGO 5% rabatu do Końca MARCA!     
l
zBLOGowani.pl