Caffe time

Kolejna stylizacja jaką Wam prezentuję jest to stylizacja wiosenna! Tak ,już  temperatura dodatnia rozgrzała mnie na tyle ,że wyjęłam  jeansową kurtkę z szafy:) Ciągle wyszukuje miejsca do zdjęć by tło stylizacji nie było nudne i monotonne.
Zawsze szukam czegoś czego jeszcze nie robiłam,dlatego teraz postawiłam na kawiarnię.W tym tygodniu nie miałam możliwości do Was napisać ponieważ w szkole miałam istny chaos .Nadmiar klasówek mnie przerósł. Siedziałam do 2-3 w nocy ucząc się do sprawdzianu co jak się okazało ,nie w każdym przedmiocie przyniosło upragniony skutek.Dzisiaj prezentowana stylizacja jest bardzo wygodna oraz prosta:).Musztardowe spodnie zwracają uwagę i nie pozwalają na nudę.Jeansowa kurtka podkreśla mój kolor oczu dlatego tak bardzo lubię nosić rzeczy o odcieniu niebieskim .Pod kurtką ukryłam białą koronkową bluzkę na długi rękaw.Zakończyłam całą stylizację nowym nabytkiem od Tutaj. Lordsy są niesamowicie wygodne i wyjątkowo dobrze się prezentują. Produkty ,które nabywam od sklepu Tutaj  są o wiele lepsze na żywo niż ocenia się je oglądając na stronie.
Dlatego zapraszam Was do tego sklepu i radzę wziąć poprawkę na zdjęcia butów , bo nie przekazują ich piękna;).














Kurtka-Reserved
Bluzka-H&M
Spodnie-Bershka
Buty-TUTAJ
 Torba-TUTAJ



zBLOGowani.pl