Classic

Dzisiaj postawiłam na bardziej elegancki styl i klasyczne kolory.Przyznam się również ,że czynnikiem ,który wpłynął na mój ubiór był  mój dzisiejszy humor oraz fakt ,że strój jest jednocześnie modny i wygodny.Nie ma możliwości żeby ubierając się w kolor czarny popełnić gafę kolorystyczną łącząc go z nieodpowiednim kolorem.Z tego powodu torebka ,która występuje na zdjęciach jest moją faworytką, z powodu swojego eleganckiego fasonu i klasycznego kolory czarnego.Mogę nosić ją praktycznie do wszystkiego!Jednocześnie muszę też wspomnieć o bluzce ,która na dzień dzisiejszy jest dla mnie bardo dobrym rozwiązaniem w obecną pogodę. Jest ciepła i elegancka,pasuje zarówno do legginsów,spodni i spódniczek.Wybierając ją patrzyłam przez pryzmat wyjść na kameralne imprezy.Okazało się ,że jednocześnie na imprezy i do szkoły pasuje idealnie! Buty-Nie mam tu nic do powiedzenia ,po prostu ten fason jest genialny! Dodają mi centymetrów, jednocześnie wydłużając i wyszczuplając nogi!;) LOVE 











Jacket/Żakiet-Zara
Blouse/Bluzka-Preska
Legginsy-LD
shoes / buty – Goheels
bag / torebka – Misswish


zBLOGowani.pl