Sunny

Do mojego miasta w końcu zawitały prawdziwe, wiosenne promienie słońca. Poniedziałek..i i wczesne wstawanie z łóżka  już nie jest dla mnie takie męczące ,kiedy przez okno wpadają promienie słońca budząc mnie ze snu. Marzec jest miesiącem ,który zawsze bardzo intensywnie przeżywam .Jak co roku zaczął się bardzo ciekawie i mam nadzieje ,że jeszcze wiele pozytywnych niespodzianek przyszykował dla mnie .Na pewno są to  już wyjazdy do Warszawy ,częstsze zdjęcia ,nowe współprace i intensywniejsza praca modelki. O nauce i ciągłych sprawdzianach  nawet nie wspominam... chociaż w ostatnim czasie sypią się same trójeczki .
Wracając do stylizacji..
Postawiłam na naturalność i delikatne kolory.Żakiet o odcieniu pastelowego różu bezbłędnie komponował się ze spodniami nude i lordsami .Pod żakietem ukryłam koszule ze słonecznym kolorem kołnierzyka ,która jak najbardziej do mnie przemawia i przypomina mi ,że wiosna nadchodzi wielkimi krokami!;)
Zdjęcia są  bardzo słoneczne ,patrząc na nie tak bardzo Chce już lata ,a Wy tęsknicie za  gorącymi dniami  beztroski?








 Żakiet-Stradivarius
Spodnie-Stradivarius
Koszula-jesteś modna
Torebka-MissWish
Buty-Merg.pl

zBLOGowani.pl