Happy NY


Cześć Kochani! Jak tam Nowy Rok? U mnie mimo przeciwności dobry humor mnie nie opuszcza!  Dowiedziałam się po Sylwestrze ,że z mojego chłopaka całkiem dobry fotograf ,co osobiście obiecałam  mu, wykorzystać do moich celów (hihi).Wracając do Sylwestra myślę ,że była to całkiem udana noc. Niestety moje wcześniejsze przemęczenie dało znać i zbyt szybko poległam. Jednak przejście z 2012 na 2013 rok uważam za udane! Miałam przy sobie "prawie" wszystkich ,których chcę mięć blisko siebie przez ten nowy rok ,który nadszedł. Jak to będzie? Nie mam pojęcia, życie zweryfikuje wszystko ,tak samo jak w poprzednie lata. Uważam ,że rok 2013 jest moim rokiem! Pod jakim względem? Chyba wierze w niego tak bardzo ,że przyniesie mi dobrą passę. Aktualnie już dostałam kilka propozycji ,które sprawiły ,że uśmiech utrzymuje się na mojej twarzy ale to jeszcze nic pewnego więc nie będę zapeszać !:D
Pisałam Wam wcześniej o "kartce" z postanowieniami ,która właśnie zajmuje miejsce w moim notesie.
Jeszcze do wielu rzeczy nie mogę się przemóc ,ale myślę ,że dam radę! A Wasz Sylwester jak? Udany?



zBLOGowani.pl