Tom Press-CreaMedia


Hej Skarby! Dzisiaj w końcu usiadłam do laptopa. Miałam tak zalatany tydzień ,że mogłam tylko pomarzyć o napisaniu notki do Was. W piątek miałam rozmowę odnośnie agencji Tom Press. Na szczęście  szef agencji modelek jest bardzo miłym człowiekiem i dał mi szanse bycia jedną z nich;). Od razu następnego dnia dostałam smsa ,że jestem potrzebna na 12 na sesję promującą papieros elektroniczny. Dlatego też wczorajszy dzień spędziłam na zdjęciach oraz przelotnie widząc się z moim chłopakiem. Teraz od poniedziałku przygotowuję się do wydarzenia ,które odbędzie się już w  ten weekend w  Mazovi.
Jutro lecę na przymiarki strojów ,a  teraz biorę się za naukę chemii . Wstawiam dzisiaj zdjęcia promujące z wczoraj.

PS:A Wam jak idzie w roku 2013?;)










"PAPIEROS ELEKTRONICZNY" - promocyjna sesja dla CREAMEDIA.
Modelka Maja i model Mariusz w studiu fotograficznym Studio After



zBLOGowani.pl