Hard/Soft control


Moi Kochani! Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam wszystkiego co najlepsze. Wiele ciepła w  domu rodzinnym, uczuć od osób ,które kochacie oraz nierozerwalnych więzi przyjaźni i nie tylko .Walczcie o swoje marzenia i sięgajcie po to czego pragniecie. Życzę Wam również stabilnego gruntu w trakcie pokonywania przeszkód życiowych i wiecznej radości z życia.
Dziękuję Wszystkim tym ,którzy ciągle są ze mną (moim czytelnikom) oraz tym ,którzy ciągle dochodzą i zostają .Ten rok był dla mnie bardzo ciężki życiowo, kiedy miałam wrażenie ,że wyczerpał się mój limit niepowodzeń, pojawiały się kolejne.. Liczę, że ten rok będzie lepszy dla mnie i moich bliskich ,o co będę nieustająco walczyć. Zaczęłam już pisać sobie "listę" ,co zmieniam od 2013  i myślę ,że tych rzeczy będzie sporo. Piszę sobie zarówno te priorytetowe sprawy ,które chciałabym rozwinąć jak również małe drobnostki ,które pragnęłabym ujrzeć w mojej najbliższej przestrzeni życiowej. W 2013 roku będę obchodziła 18 urodziny, więc do tej daty chciałabym w pełni mieć świadomość ,że kiedy odbiorę dowód to nie będzie tylko plastik lecz autentyczny dowód mojej dorosłości .Do wielu spraw zmieniam podejście ,jak również przeszłość oddzielam grubą kreską. Nie mniej jednak nie zapominam o tym co było ,ponieważ tylko dzięki temu co przeszłam mogę iść dalej z większą wiedzą i innym nastawieniem. Ludzie ,których napotkałam przez rok 2012 dali mi wiele do myślenia .Ujrzałam ile jest na świecie złośliwości ,fałszu i hipokryzji .Nie chce na pewno ,żeby te cechy w Nowym Roku towarzyszyły mi ani osobą ,którym zaufałam .Dziękuję Moim przyjaciołom za to ,że jesteście zawsze obok, wspieracie mnie i tłumaczycie wiele zawiłych dla mnie sytuacji.
Na pewno bez was nigdy nie byłabym tą osobą ,którą jestem teraz, bez was nie odważyłabym się podjąć wielu decyzji ,które popchnęły mnie do przodu.
Jesteście Wspaniali .
Kierują też słowo podziękowania do fotografów
Paulina Wolińska
Ewa Marciniak
Agnieszka Zielińska
Dziękuję Wam za pracę jaką włożyłyście w sukces bloga oraz za miły czas jaki w 2012 roku spędziłyśmy razem. Życzę Wam również Wszystkiego co Najlepsze .

Co do bloga: Na blogu w 2013roku planuję więcej naturalnych notek ,zdjęć z imprez oraz z mojego domowego zacisza .Zarówno pojawią się sesje i zdjęcia moich ubiorów .Mam też jeszcze wiele różnych pomysłów o ,których na pewno dowiecie się  niebawem.



zBLOGowani.pl