MUST HAVE

Witajcie Moi Drodzy ! Dzisiaj mam dla Was (moje) internetowe MUST HAVE.Te rzeczy urzekły mnie swoim wyglądem oraz  Faktem ,że przydadzą mi się częściej niż na jedno wyjście.Są zarazem eleganckie i praktyczne .
Uwielbiam właśnie takie połączenie!









BUTY<3




Tutaj


                                                                               Tutaj

Tutaj

Tutaj


MÓj Faworyt:

Tutaj (<3)


Moim faworytem (w butach )jak widać są bordowe Trampki na koturnie. Od dawna ja wypatrywałam i oglądałam (ciagle zastanawiając się nad kupnem ) Zdecydowałam się i już nieługo zaprezentuje Wam stylizację z nimi!

TORBYx3





Jeśli chodzi o torby to podobają mi się te 3 <3 Są po prostu boskie.Jednak środkowa skradła moje serce w  trochę  innym kolorze ,którego na stronie już nie ma ,więc nie mogę wam zaprezentować.
zBLOGowani.pl