Control live

Hej! Dzisiaj  mam dla Was kolejną notkę .Zauważyłam sama u siebie ,że zamiast pisać coś więcej .. dodaje kilka zdjęć ,zdań i uciekam. Myślę ,że  to stanowczo za mało z mojej strony.
Ostatnio dostałam wiele hmm pytań, oskarżeń ,że ściągam? Otóż nie wiem czy wiecie ale za pewne blogerki są tego świadome „na pewno” ,że  wiele dziewczyn ,które prowadzi bloga  ma po prostu takie same rzeczy. Zależy to od tego z jakimi sklepami współpracują i jakie mają style ubierania się. Niektórzy hejtujący bloga  ,Wielcy Fani Pani A mogą mnie zjeść za  to ,że mam te same buty czy torebkę;). To ,że czegoś nie prezentuje w danym momencie nie znaczy ,że nie miałam tego w planach lub „już” w  szafie. Nawet jeśli jeszcze nie , to nie zamierzam ograniczać swoich wyborów  i patrzeć przez pryzmat „ona to już ma więc ja nie mogę” Owszem MOGĘ! Bo jeśli chodzi o styl ciuchów myślę ,że mamy dość zbliżony .Znam nie jedną blogerkę ,która ma takie same buty ,torby czy inne dodatki i ubrania (miała je przed Panią A) i to znaczy ,że teraz   A ściąga? Wydaje mi się ,że nie. Po prostu bierze to co jej się podoba . Macie świadomość a przynajmniej większość z Was ,że w naszych „Płockich” sklepach mało co jest ,a na pewno szukanie czegoś wyjątkowego jest trudne i w pewnych okresach niemożliwe .Sklepy internetowe proponują natomiast wiele różnych rozwiązań ,jednak bardzo podobnych do siebie z powtarzającymi się produktami. Moje wybory są po prostu Moje a jeśli Ktoś ma problem ,że coś mu  się powtarza to niech szyje na miarę..
Przeczytałam również wczoraj odwiedzając  blog Kasi Małek (wspomnę ,że wczoraj dopiero zdałam sobie sprawę o jego istnieniu) ,że ściągam bo robię zdjęcia potraw czy jakiś obiadów.
Żart? Po prostu złośliwość niektórych nie zna granic….
Wracając do bloga Kasi ,odbieram go pozytywnie i postanowiłam wczytać się w lekturę i zacząć od „prawie” początku . Wiecie co znalazłam? Całą prawdę .. , mentalność ludzi z Płocka . Cieszę się ,że  nie tylko ja mam zdanie ,że Płock jest pięknym miastem natomiast ludzie swoim egoistycznym i mało tolerancyjnym podejściem go oszpecają.
Podejmę jeszcze jednego temat ,ponieważ męczycie go i zadajecie mi pytania od września.
Czy mam chłopaka? Nie ,nie mam po zakończeniu 2 letniego związku  zmieniłam podejście i siebie samą. Mam inne wymagania i cele ,oczekuję już czego innego . Jeśli znajdzie się ten odpowiedni na pewno będziecie o tym wiedzieć .Póki co jestem sama i czuję się z tym rewelacyjnie;) .Nauczyłam się widzieć plusy i korzystać z  tego co mi daje życie.

Co do zdjęć:Uwielbiam połączenie bordowego z ciemnym odcieniem żółtego:)
Wyglądam to moim zdaniem rewelacyjnie! Ostatnio w mojej szafie króluje kolor Bordo
ale wprowadzam też cimną zieleń  oraz żółty,który pasuje do bardzo wielu moich rzeczy.

Zdjęcia:Ewa Marciniak






                                      Sweterek-Reserved                               
    Bluzka-Stradivarius
Spodnie-SH
Buty-SequinShoes
Torba-LV

EDIT

Bardzo gorąco prosze o jedno klikniecie na moją osobę tutaj

https://apps.facebook.com/mjakmilosc/index/profile/andzelika.olsener


Z góry serdecznie Wam Dziękuję!
zBLOGowani.pl