Multi Multi Blue

Witajcie kochani tak jak Wam obiecywałam na instagramie czy facebooku dzisiaj przygotowałam dla Was post :)). Każdemu z nas marzą się duże pieniądze, ciekawe podróże czy piękne ubrania. Idąc do galerii zawsze chciałabym wejść do większości pomieszczeń i nie czując nutki ograniczenia kupić to co mi się najbardziej podoba. Zagłębić się bez opamiętania w świat , w którym jest dostępne wszystko na wyciągnięcie mojej ręki. Myślę ,że każdy z nas ma w sobie taką chęć poczucia ,że może sobie na wszystko pozwolić.Mowa tutaj oczywiście o możliwości finansowej.
Kiedy byłam malutka chodziłam z tatą "puszczać lotka". Była to dla mnie frajda, ponieważ zawsze udało mi się wygrać parę groszy. Jednak grając z czasem zastanawiamy się co byśmy zrobili jak nasze szczęście uśmiechnęło by się do nas na 100%. 3... 5....30 milinów? Mówiono mi ,że jakaś amerykanka wygrała 360 milinów dolarów, a kiedy zapytano ją o to co sobie za to kupi?- odpowiedziała DYWAN. To dowód na to, że często nie wierzymy w swoje możliwości. A czasem warto. Przecież nic nie tracimy, prawda?
Po wielkie wygrane możecie zajrzeć >Multi Multi

Dzisiejszą stylizacją chciałabym nawiązać do gier liczbowych. Wybrałam kolorowy i jednocześnie wygodny TOP z cyframi. Dopasowałam do niego krótką spódniczkę granatowego koloru. która świetnie współgrała z butami firmy adidas. Jedne z moich ulubionych modeli w szafie. Jednak buty zasłaniające kostkę równoważą się z faktem ,że nasze nogi optycznie stają się masywniejsze. No ale co zrobić? Nie ma czym się przejmować. Ważne jest nasze samopoczucie a nie zdania wszystkich wokół. I tak każdemu nie uda się dogodzić.


Kurtka-Tutaj Okulary-Ray Ban Bluzka-69  Spódniczka-Romwe Zegarek-Michael Kors Buty-Adidas

                                                        Koszt całej stylizacji- 2400zł



2 komentarze:

  1. Przy tak zgrabnych nogach jak Twoje to w tych butach napewno nie wygladaja masywniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maju przydaloby Ci sie podciecie koncowek :)

    OdpowiedzUsuń

Nie uzasadnione słowa krytyki lub przekazane nieodpowiednio,wulgarnie nie będą akceptowane

zBLOGowani.pl