Czarny Kombinezon

 Witajcie skarby dzisiaj mam dla Was do zaprezentowania piękny czarny kombinezon, który zachwycił mnie swoją klasą i pięknym krojem.Kocham kombinezony podkreślające kobiecą sylwetkę! Są zarówno dobre na wyjście do klubu jak i do teatru. Ubranie zastawiłam z klasycznymi czarnymi szpilkami na koturnie.Dodając drapieżności całej stylizacji założyłam złoty łańcuch z motywem zwięrzęcym :)
Co myślicie o takim połączeniu?

Ps: Nie zwracajcie uwagi na moje rozwiane włosy, które zniszczył wiatr w trakcie zdjęć.
Jeśli chodzi o moje odrosty muszę je zachować do stylizowania fryzury przez firmę Loreal na ich 
imprezie.:)
Zapraszam Was również do  polubienia strony > KLIK

                                                             Kombinezon-Tutaj  Szpilki-Tutaj  
Zadawać pytanie możecie >>>TUTAJ










zBLOGowani.pl