Sun Set

Witajcie Skarby! Lato przyszło w końcu do Polski a mi udało się w ostatniej chwili zarezerwować wakacje w Międzyzdrojach. Mam nadzieje, że pogoda się nie zmieni i uda mi się chociaż trochę powygrzewać na palącym słońcu. Uwielbiam nasze polskie morze za, którym bardzo mocno się stęskniłam. Skakanie przez fale w słońcu to coś czego nigdy nie potrafię sobie odmówić:).
Dzisiaj zdjęcia z sesji, którą wykonał Jakub Wawak
                                                                        Co sądzicie?
            Jak dla mnie zdjęcia wyszły ciekawie, delikatnie i romantycznie;).
Jakub w zdjęcia, które robi wpuszcza wiele oryginalności, potrafi stworzyć coś z niczego. Jest to dla mnie magia w, której różdżką są jego aparaty. Pytaliście mnie jak mi się współpracuje z tym fotografem.

Bardzo miło i efektownie ;)








zBLOGowani.pl