Today Part 1

Po wczorajszych zakupach mój humorek jest stuu procentowo lepszy niż wcześniej.
Wybrałam się po nową bieliznę z firmy esotiq w ,której przeszłam eliminacje do kolejnego etapu konkursu na modelkę tej firmy!:) Uwielbiam zakupy z moją mamą, która zawsze potrafi mi dobrze doradzić.
Zainteresowała mnie również książka Cameron Diaz. Uważam, że powinnam przeczytać ją każda kobieta, która chce mieć świadomość swojego ciała. Udało mi się również znaleźć wygodne sandałki.

Myślę, że to nie będzie jedyna para, która w tym roku wpadnie do mojej szafy. Mijając sklep Kazar widziałam piękne modele obuwia jednak patrząc na cenę udałam się do innego sklepu. Te sandałki jednak ciągle krążą mi po głowie. Wczorajszego dnia przyszedł do mnie mój wymarzony Ipad Air, którego od dawna mijałam z pożądaniem w sklepach. Stwierdziłam, że nadszedł czas spełniać swoje pragnienia i w taki właśnie sposób stałam się szczęśliwą posiadaczką tego urządzenia, które umożliwi mi kontakt z Wami na moich wyjazdach wakacyjnych.









zBLOGowani.pl