Pokonaj Lęk i Obawy

Dysponujemy wewnętrzną siłą zmieniającą przekonania negatywne w pozytywne, a tym samym zmieniając nasze życie na lepsze. W życiu każdego człowiek zdarzają się dni , w których dominuje strach, lęk i niepewność. Powodują to zazwyczaj traumatyczne wydarzenia, które nas przytłaczają, odzierając nasze życie z wszelkich radości i szczęścia. Nie zawsze potrafimy zapobiec katastrofie jednak do póki walczymy jesteśmy zdolni radzić sobie z problemami. Człowiekiem przegranym stajemy się dopiero kiedy się poddajemy i to porażki przejmują władzę nad naszym życiem. Musimy wierzyć w poprawę naszego losu i wykazywać chęć do walki oraz dążyć do celu. Wiem, po porażce trzeba najpierw rozprawić się z niepokojem, który kiełkuje w naszym umyśle i rośnie w podświadomości. Umysł niespokojny to umysł zdezorientowany. Ja budząc się przez ostatni czas czułam się kompletnie zagubiona ale mimo to odczuwałam podświadomą radość. Myślę, że przez to co przeszłam życie nauczyło mnie pozytywnie patrzeć na świat. Rozumieć swoje porażki jako naukę. Dorastać i uczyć się doceniać to co mam. Cieszyć się z małych rzeczy i mieć świadomość, że tylko i wyłączenie ode mnie zależy czy dojdę pod górę sukcesu. Pamiętajcie:

Nie zapatrujmy się na innych. Dążmy do swoich celów i pragnień w swoim tempie. Rozwijajmy swoje możliwości i nie dajmy aby strach przed sukcesem nas stłamsił.

Tak dzisiaj miałam dla Was taką krótką myśl:) A co do stylizacji była zrobiona w piękny, upalny dzień.
Zrobiliśmy sobie wraz z moim partnrem długi spacer, który przyznam dał nam odczuć kilometry,które nabiliśmy. Ubiór jest typowo wiosenno-letni. Przeważa w nim nenowy róż oraz motyw kwiatów.
Kobieco i wygodnie to temat przewodni na dziś:)

Top-TW  Spódniczka-Choies  Baleriny-Auchan Torebka-Mohiot Kurtka-allegro Okulary-Born86








zBLOGowani.pl