Wszystko inaczej.

 Witajcie Kochani, długo mnie tutaj nie było. Postawiłam szkołę na pierwszym miejscu i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że intensywnej nauki pozostało mi tylko tydzień. Jednak mam teraz już czas na bloga, zdjęcia i inne zajęcia po za szkolne z czego jestem bardzoo zadowolona. U mnie zmieniło się wiele. Od razu rozwieje wasze wątpliwości i odpowiem :Tak schudłam i jestem z tego zadowolona. Moje włosy odżyły po odżywce karite rene furterer i ogólnie mój organizm dzięki zdrowemu odżywianiu przechodzi całościową odnowę.
Do zdjęć namówił mnie Jakub Wawak, który jest autorem tych specyficznych kadrów.
Jego prace zawsze przemawiają wyjątkowością i pomysłem. Zaproponował  dwa projekty, które zrealizowaliśmy jednego dnia. Drugi pokaże Wam już w poniedziałek!:)

Zdjęcia Jakub Wawak
Blog: http://intres-p.blogspot.com/




zBLOGowani.pl