Spring

 Kurtka-Reserved/ Sukienka-sugarfree.pl/Torebka-Mohito/Naszyjnik-Vezzi/ Buty-labotti.pl


Witajcie Kochani! Od kilku dni pogoda bardzo mi dopisuje. Piękne słoneczne dni chyba na stałe zagościły w moim miasteczku .Przez wiosenną pogodę poczułam chęć kompletowania swojej garderoby. Stawiam ostatnio na rzeczy jasne ,białe po pastele. Moimi nowymi nabytkami pastelowymi są.. BUTY!
Przyszło do mnie ostatnio 5 par z czego 4 są w odcieniach czysto wiosennych. Kolejnym moim postanowieniem jeśli chodzi o garderobę są Sukienki:) Stwierdziłam, że stanowczo za mało w nich chodzą i od tego roku postaram się to zmienić. Mam już na oku kilka koronkowo-pastelowych kreacji jednak są z firmy asos, która ma w  swoim asortymencie ciekawe produkty jednak jak na zwykłą sukienkę, która będzie zakładana na grilla czy spacer jest stanowczo za droga.

Zapraszam Was do odwiedzania mojego instagrama na,którym będę umieszczać zdjęcia moich nowych nabytków<3







zBLOGowani.pl