Work Hard

Tak jak wam obiecałam zdjęcia typu"film" właśnie dostałam i do razu publikuje.
Od razu uprzedzę Was i powiem, że moje włosy nie mają takiego odcienia na żywo.
Dzisiaj piszę bardziej z chęcią skomunikowania się z Wami niż zaprezentowania zdjęć.
Rozpoczął się marzec co za tym idzie ..Niebawem wiosna!
Ten miesiąc będzie dla mnie bardzo pracowity nie tylko pod względem szkoły ale również pracy.
Mam już zapisane zlecenia na ten miesiąc ale jak to ja na pewno przyjmę kolejne jeśli będą godne uwagi. W tym tygodniu szykuje się na  4 sesje zdjęciowe. Podjęłam również współprace z restauracją
Tutaj gdzie już w tym tygodniu zaprezentuję  przysmaki mojej ukochanej kuchni  Japońskiej-SuShi<
Zdradzę również, że bardzo marzy mi się siłownia na ,którą do matury czasu mieć nie będę.;/
Zamieniłam siłownie na 5 razy korki (w tygodniu)
I jak tu nie oszaleć przed maturą?






zBLOGowani.pl