School Today

Jak minęły  Wam walentynki? Czy może obchodzicie dzisiejszy dzień Singla?
Wczoraj po załatwieniu wszystkich spraw i zakupów, rozłożył mnie znów ból żołądka..
Okazuje się , że mój brzuch nie jest do końca przekonany do jakiegokolwiek jedzenia, a na pewno nie w większej ilości niż garstka. Tak się więc stało, że po zjedzeniu obiadu spędziłam czas w odrębnym pomieszczeniu niż mój pokój w, którym trwały rozmowy. Zostawiłam towarzystwo i poszłam leżeć.
Najadłam się proszków i można powiedzieć, że w lepszej kondycji jestem dopiero dzisiaj.
Dzisiejszy dzień zaczęłam od przygotowania do ustnej matury z angielskiego w Centrum Edukacji.
Najgorszym faktem było wstanie  o 7 aby przedostać się do Płocka na lekcje.
Dlatego jak sami widzicie ostatnio zdrowie płata mi figle a obowiązków mi ciągle przybywa.
Jestem wykończona  więc żegnam się już z  Wami i zostawiam z Outfitem ,który przygotowałam z myślą o szkole.

Klasycznie ale wesoło:)
 Sweterek-Monnari /Spodnie-Stradivarius / Koszula -Bgood/ Buty-Śliwana/Torebka-Zara







zBLOGowani.pl