Inaczej niż zawsze

Kapelusz-Zara / Bluzka-Stradivarius /Naszyjnik-Zara / buty- ccc
Przeceny, przeceny i jeszcze raz przeceny! Ostatnio udało mi się wygospodarować czas na zajrzenie do kilku sklepów. Nie patrzyłam oczywiście na nowe kolekcje , które już małymi krokami wchodzą do sklepów i silnie odwracają uwagę od produktów przecenionych, które zazwyczaj są już mocno przejrzane. Jednak będąc w Zarze udało mi się upolować  bardzo fajną bluzkę  jak i spodnie ,które  wypatrzyła moja koleżanka. Czy wy też uważacie , że z  rozmiarami  coś w tym sklepie się zmieniło?
Mając zazwyczaj rozmiar 36 ostatnio bez problemu mieszczę się w 32-34 co jest dla mnie ogromnym szokiem i dowodem na to ,że troszkę się u nich pozmieniało.

Na zdjęciach możecie zauważyć również kapelusz z przecen z Zary. Dzisiejszy ubiór zupełnie różni się stylem od moich codziennych dodawanych stylizacji. Czas zacząć bawić się modą. Co Wy na to?





zBLOGowani.pl