Love Me Black-KONKURS

Naszyjnik-Tutaj Sweterek-Romwe Spodnie-Stradivarius Buty-Wilady
Witajcie w zupełnie nowym roku 2014! W dacie jest stanowczo widoczna czwórka, która symbolizuje szczęście.Ze względu, że optymistycznie wkroczyłam w nowy rok liczę, że będzie  bardzo szczęśliwy, zdaje sobie jednak sprawę, że czeka mnie bardzo dużo pracy i poświęceń.Od jutra rozpoczynam dietę Turbo.
Wszystkie składniki diety zakupiłam dzisiaj i  nie ukrywam, że mój portfel również na tej diecie porządnie schudł.W nowym roku życzę Wam jak najwięcej spełnionych marzeń i prawidłowo podjętych decyzji!;)

Choroba nie odstępuje mnie na krok. Nie mogę przez to się nadwyrężać i ciągle śpie.Głowa pęka mi tak mocno, że zaraz eksploduję.Ostatnio uczę się cieniować twarz bronzerem. Nie powiem, że wychodzi mi to zawsze "na maxa" doskonale ale staram się i jest coraz lepiej.



Mam również dla Was KONKURS z naturalnymi kosmetykami marki LOVEMEGREEN
Po zakupie Glossyboxa by Kasia Tusk produkt, z tej seri zawrócił mi zupełnie w głowie i po porozumieniu z firmą przyszło mi jeszcze parę niespodzianek od nich:)
Jednak wyszli również z inicjatywą konkursu dla WAS
ZASADY
1 Polubić https://www.facebook.com/lovemegreen?fref=ts
2 Polubić https://www.facebook.com/pages/Maja-Olsener/287967947906662?fref=ts
3 Dodać blog MajaOlsener do obserwowanych
4 Zostawić komentarz z  adresem e-mail.
5. Subskrybuj kanał https://www.youtube.com/channel/UC0rMV2tPDIessLO5jqtyQTw

Wszystkie czynności będą sprawdzone
KONKURS Trwa do 20 stycznia:)
NAGRODA:
Kosmetyki LOVEMEGREEN

A to moje kosmetyki od firmy:




zBLOGowani.pl