What? Where? ....


Hej ! Znowu jestem, więc trochę treści do przeczytania Was czeka.Ostatnio przez próbne matury i mój słaby stan zdrowia nie mogłam a jednocześnie nie miałam czasu na nic innego tylko SZKOŁA.. i chowanie się pod jak najgrubszą kołdrą.Teraz już jest trochę lepiej ,chociaż mój mózg jest zupełnie wyprany po maturach i ciągle sygnalizuje mi ,że chce iść spać.Nie mogłam się oprzeć i nie napisać do Was w tak wspaniała datę jaką jest 1 GRUDNIA ... huraaaa!(uśmiecha się do monitora).Już za 3 tygodnie Święta.
Sama nie mogę w  to uwierzyć.To wszystko tak szybko zleciało.Moim zdaniem im więcej mam lat tym szybciej życie mi mija, ale nie powiem ,że w tym przypadku to źle. Bardzo się cieszę ,że rok jakim jest 2013 się kończy i wejdę w nowy, mam nadzieję bardziej pozytywny i pełen atrakcji czas.
Wpadłam też na kolejny pomysł (wiem zaraz mi przypomnicie ,że już kiedyś taki nastąpił i nic z tego nie wyszło) Udało mi się jednak namówić mojego chłopaka ,który będzie to wszystko montował ,na nagranie filmiku w ,którym będę Wam odpowiadać na pytania. Teraz mam nadzieje ,że ani mój aparat ani program do montowania filmików nie zawiedzie i uda mi się osiągnąć to o czym  myślę od roku.
Pod tym mostem możecie zadawać mi pytania ,które pojawią się w filmiku. Liczę również na waszą kreatywność ,żebym miała coś nad czym będę mogła się dłużej zastanowić!;)

zBLOGowani.pl