Maja VS THE MALL




































Bluza-http://granashop.pl/  Spodnie-Stradivarius Buty-Goh
Oficjalnie mamy grudzień. Co oznacza? Moją kompletnie nie poskromioną manię kupowania !
Żeby nie wysyłać się na samobójczą misję większość rzeczy zamawiam przez internet.
Dzisiaj na przykład kompletnie unicestwiłam zawartość mojego portfela płacąc za ogromne zakupy kosmetyczne. Tak Tak.. Jak każdej kobiecie tak i mi zabrakło "tego czegoś" stwierdziłam więc ,że zacznę trochę inaczej się malować.Wprowadzę  do swojej kosmetyczki,(której tak na prawdę nie mam) i moje kosmetyki czyli ,aż cała trójka : podkład puder i tusz walają się zazwyczaj na parapecie w łazience lub w pokoju na szafce.W każdej z nas jest instynkt zakupoholiczki i od czasu do czasu trzeba go uwolnić!:)
Na pewno zaprezentuję Wam zakupione przedmioty ,bo sama nie mogę się doczekać ich sprawdzenia w praktyce.



Grudzień to taki czas kiedy lubię czuć się wygodnie. Duże bluzy z modnym napisami ,rurki,jeansy lub po prostu moje ulubione dresy. Do tego oczywiście obwieszam się jak choinka.. Naszyjniki,bransoletki i inne.
Staram się to ograniczać jednak nie zawsze wychodzi.Z bluzy na zdjęciu na początku nie byłam zadowolona..Przymierzając ją po odpakowaniu stwierdziłam ,że wyglądam jak bym dość długo grzebała chłopakowi w szafie i ... znalazła coś prawie pasującego "na mnie".Jednak po dzisiejszym dniu moje zdanie zupełnie się zmieniło. Bardzo ją polubiłam ! Wygoda a zarazem jej śnieżna biel przekonały mnie do siebie całkowicie.

EDIT

PASEK ORAZ PUDEŁKO NA PREZENT WYGRAŁ

Proszę skontaktować się z firmą od Paska ,która prześle produkty do Pana;)

zBLOGowani.pl