Middle of the Summer

Ostatnie dni są dla mnie bardzo niezrozumiałe .Pojawiło się wiele znaków zapytania i rozczarowań osobami ,które miały być "zawsze".Niestety w życiu nie można używać słów "zawsze" i "nigdy" ponieważ nie wiadomo co nas czeka.Aktualnie moje życie można nazwać Pogonią za Szczęściem ,które nieustannie wymyka  mi się z rąk. Nie wiem już co myśleć w wielu sprawach. Najgorszym czynnikiem jest fakt ,że  nie wszystko na dzień dzisiejszy mogę załatwić szczerością. Bardzo bym chciała ale niestety nie każdy jest taką osobą jak ja ,która ceni sobie szczerość i rozmowę ponad wszystko.
Spytacie mnie co dalej? Nie wiem. Czwartek -planuję Warszawę.W piątek ruszam ze znajomymi na Rege.Następnym krokiem jest 2-tygodniowa wycieczka do Egiptu ,gdzie mam nadzieje przemyśle wiele spraw i poukładam sobie w głowię.
Daleka od chaosu  i plotek.Na pewno wrócę silniejsza i będę miała kolejne niespodzianki dla Was. Dla jasności : W Egipcie nie zamierzam próżnować!.Będę dzielnie pracowała dla Was w ciepłych krajach z moim fotografem oraz kamerzystką i stylistką makijażu;d 
Stylizacja: Dzisiejszy look ma zwróci uwagę ,że jednocześnie można być modnym i wygodnym w to LATO!
Hit 2013 -czyli( bokserki z numerkami) połączyłam z koronkowymi spodenkami z wysokim stanem. Oczywiście nie mogło zabraknąć wysokich butów ,które ostatnio ciągle goszczą na moich nogach;).. Buty od Wilady









WYNIKI:
Konkurs goodlookin wygrała Pani Maria Wilamowska
Gratulujemy !
_proszę zgłosić się do sklepu goodlookin i wysłać im link do wybranej rzeczy z dopiskiem
_konkurs u Mai Olsener.

zBLOGowani.pl