KNOW HOW

Pytacie mnie często o fotografów,który najlepszy i z kim warto współpracować. Dzisiaj śmiało odpowiem Wam na pytanie ,że w końcu znalazłam osobę bez zastrzeżeń ,którą bardzo serdecznie Wam polecam.
FOT:Alexandra Żak 
Dla mnie na dzień dzisiejszy jest niezastąpiona!;) Miła i fajna atmosfera podczas robienia zdjęć oraz szybko oddane prace +dobrze przerobione. Zanim wróciłam ze stolicy zdjęcia już na mnie czekały.Muszę również przyznać ,że wszystkie zdjęcia  jakie dostałam zrobiły na mnie wrażenie;) Pierwszy raz nie chciałam odrzucać żadnego z nich, tylko wszystkie wstawić na bloga!;) Jeśli podobają Wam się zdjęcia Zapraszam do klikania LUBIĘ TO >Tutaj

Wczorajszy dzień był dla mnie udany. Najpierw zdjęcia ,potem długa wycieczka po Złotych Tarasach. Jednak udało  mi się znaleźć  coś dla Siebie!;)
Od roku myślę o przeprowadzeniu się do  stolicy. Po wczorajszym dniu moje chęci  wzrosły o 50 %.Warszawa dodaje mi sił .Udaje mi się tam odnaleźć siebie i być szczęśliwą.

Stylizacja;
Połączenie zwykłej wygodnej bluzki z napisami ,z pudrową spódniczką ,która dodaje uroku całe stylizacji.
Ciekawość budzą na pewno buty ,które są nieprzeciętne dzięki swoim kolcom i złotym obcasom. 
Buty-Tutaj Bluzka-Stylepit












zBLOGowani.pl