PASTELOWO

Wraz z nadejściem wiosny mogłam w końcu wyciągnąć pastelowe rzeczy! Uwielbiam połączenie mięty z pudrowym różem.
Jest to strój bardzo wiosenny ,żeby nie powiedzieć letni ,który przyciąga uwagę przechodniów.
Przez to ,że temperatura przekracza 25 STOPNI ,staram się decydować na jasne zestawy.Niestety w moim przypadku to dość trudne.. Ciągle idąc na zakupy z zamiarem kupienia sobie czegoś jasnego ,zawsze wychodzi na odwrót i w mojej szafie lądują same ciemne ,poważne rzeczy.
Dzisiaj czeka mnie Rewolucja ! Sprzątam w mojej garderobie .
Wybieram się również dzisiaj na skromne zakupy ,gdzie moim celem będzie kostium kąpielowy.
Zapewne nie zdecydowałabym się na niego tak szybko, gdyby nie mój casting w niedziele.
PS:Trzymajcie kciuki!;)

Koszula-Preska
Spódniczka -cocktailshock.
Buty-Vooi








zBLOGowani.pl