Marmurkowo

  Udało się! Dieta w końcu przynosi upragniony efekt. W bardzo szybkim tempie udało się zrzucić kilogramy;) Bardzo rygorystycznie przestrzegałam  i nadal przestrzegam jej reguł.Jednak 3 kg na tydzień przekonuje mnie do jej dalszego stosowania. Niestety wszystko ma swoje złe strony.. Odkąd jestem na diecie ciągle chodzę ospała i wszystko wokół mnie denerwuje.Dzisiaj  jednak spróbowałam ożywić mój organizm i usiadłam do matematyki ,która okazała się banalnie prosta!
Jutro wybieram się do Warszawy i mam nadzieję ,że ten dzień zaliczę do udanych:)
Prezentują Wam stylizację z marmurkową spódniczką od Preski, która  zachwyciła mnie swoim indywidualnym,
 niepowtarzalnym kolorem.Połączyłam ją z miętowym sweterkiem oraz czerwonymi 16-stkami.
Prosty ,a zarazem bardzo kobiecy zestaw.   W mojej szafie pojawia się coraz więc letnich spódniczek,bluzek koszul i spodenek więc szykujcie się na częstsze stylizację!







zBLOGowani.pl