still something

Witajcie Kochani! Zima zbliża się do Nas wielkimi krokami ,z  tego co słyszałam ma spaść śnieg już w weekend co mnie przeraża bo razem z fotografami i grafikami Crystal Studio mamy jeszcze kilka pomysłów na otwartej przestrzeni przyrody  .Kolejne zdjęcia będą zrealizowane we wtorek natomiast z niecierpliwością czekam na zdjęcia ,które Pan Mariusz ocenił jako bardzo dobre jednocześnie wykonanie jak i moje pozowanie;)
Wpadło mi w oko dzisiaj stoisku z butami obok ,którego tyle razy przechodziłam a nie miałam czasu zatrzymać się i coś przymierzyć! Dzisiaj natomiast  zmieniłam ten nawyk i zatrzymując się ,zamierzyłam parę butów tam stojących .Piękne i do tego wygodne ,czego zupełnie się nie spodziewałam.
Zapraszam więc Was na stronę www.szpileczka.com.pl
gdzie możecie zobaczyć modele butów oraz je zakupić!
Jeśli jesteście z Płocka znajdziecie je U nas w Galerii MOSTY! 

Na pierwszym piętrze na przeciwko PURE.

Zapraszam;)






Outfit: Sweter-TW 

          Spodnie -Stradivarius
          Bluzka-H&M
          Torba-MOHITO
          Buty-Stylowebuty
          Bransoletka-Glitter

Zdjęcia wykonało:CRYSTAL STUDIO and Ewa Marciniak

zBLOGowani.pl