Autumn Time

Witajcie! Dzisiaj był dość ciekawy dzień , wszystko praktycznie co miało się odbyć zostało przełożone( w szkole) co mnie na dzień dzisiejszy bardzo cieszy .Moje włosy w ostatnim czasie znowu zostały poddane rozjaśnianiu i coraz bardziej kolor przypada mi do gustu. Przez to ,że ciągle je farbuję ,szukam to coraz lepszy kuracji by włosy miały swój zdrowy wygląd. Oglądając dzisiaj wiele odżywek i szamponów do włosów-Wiem na pewno ,że nie przywiąże się do jednej firmy na stałe;).Mam dla was zdjęcia z dzisiejszej stylizacji ,która mi się osobiście bardzo podoba. Akcent pada na buty oraz czapkę ,która  jest przesłodka i zabawna a jednocześnie na czasie;) Urzekło mnie połączenie tych cech więc musiałam ją zakupić!;)


Zdjęcia wykonała :Ewa Marciniak
Ps:Uwielbiam twoje zdjęcia!












Płaszcz-Stradivarius Spodnie-H&M  Buty-Sequinshoes Torebka-Mohito
Czapka- claire's  Szalik-claire's

zBLOGowani.pl