Jesiennie

Witajcie Kochani! Lato minęło i coraz bliżej nam do jesieni ,żeby nie powiedzieć ,że już nadeszła i spadła znaczna część liści. Wiele osób z mojego otoczenia nabyło chandrę jesienną. Ja osobiście jej nie posiadam i mimo trudności życiowych staram się patrzeć na wszystko pozytywnym okiem .Coraz więcej nauki i mniej czasu na przyjemności (żeby nie powiedzieć ,że nie mam go praktycznie wcale)bardzo mnie demotywuje  do działania ,jednak idę do przodu. Coraz rzadziej wspominam chwile do ,których nie ma powrotu i ludzi ,którzy odwrócili mój świat do góry nogami .Teraz staram się jak najwięcej zmienić w swoim życiu ,żeby  nie rozpamiętywać przeszłości ,ponieważ myśląc o tym co było każdy dzień będzie wyglądał jak wczorajszy . Dziś mam dla Was zdjęcia robione na szybko. Widać już na nich jesienną porę i żółte liście Jednak pogoda do zdjęć dopisała;)

Zapraszam do klikania  LUBIĘ TO .










Zdjęcia wykonała: Paulina Wolińska

Stylizacja:
Sukienka-TW Buty-TW Żakiet-H&M


zBLOGowani.pl