Funny Time

Witajcie Kochani! Dzisiaj chciałabym życzyć WSZYSTKIEGO Najlepszego chłopakom , ponieważ to  właśnie w dzisiejszym dniu czyli 30 września obchodzą swoje święto.
Pytałyście mnie co  by było najlepszym prezentem dla chłopaka w  ten dzień. Szczerze?
Nie zastanawiałam się nad tym ponieważ sama nie mam tej przyjemności robienia komuś niespodzianki ,ale wierze w Was i waszą kreatywność ;)).
Natomiast odnośnie wczorajszego dnia to wybrałam się na zakupy niestety nic na tyle mocno nie wpadło mi w oko żeby sięgnęła do portfela. Więc po kilku godzinnym chodzeniu po galeriach zdecydowałam się na pyszny obiad i powrót do domu. Dzisiaj natomiast zaraz zbieram się i wyjeżdżam do Babci ,zrobić jej niespodziankę i zabrać na pyszny obiad i deser;)
Uwielbiam sprawiać przyjemność osobom dla mnie ważnym a Wy?


Kurtka/-Bershka  Sweterek-/H&M  Spodnie/-Stradivarius  Buty/-Reserved  Torebka/-Allegro

zBLOGowani.pl