Dziś od kuchni

Hej kochana dziś popiszę trochę o odżywianiu . Piszę bezpośrednio do każdej z Was z osobna ! Ostatnio wraz z wszystkimi domownikami zaczęłam kolejne próby swojego zdrowego i mniej kalorycznego odżywiania . Jak wiesz nie jest to prosta sprawa ale czemu by nie próbować ? Jakiś czas temu udało mi się pilnować z odżywianiem i treningami. Miałam  w sobie mnóstwo motywacji, siły do walki z samą sobą i chęci zmiany. W trakcie osiągania celu nabyłam sporo wiedzy na temat odżywiania i treningów . Jednak dopiero teraz wiem , że trzymanie się diety tylko na czas redukcji a później wracanie do tego co było nie jest najlepszym pomysłem . Bo przecież chce zmienić się na lepsze na stałe a nie  co kilka miesięcy zaprzepaszczać swoją ciężka prace i wyrzeczenia. Ty tez prawda?
Zacznij więc od tego co ja !

Zaczynając dietę zaopatrzyłam się w wagę która nie tylko pokazuje kilogramy ale również pomiar tkanki tłuszczowej i pomiar wody w organizmie -istna perełka dla każdej z nas ! 

Waga :hama.pl  waga kuchenna :hama.pl głośniczek umilający prace w kuchni - hama.pl





Kolejną rzeczą jest również waga ale uwaga ! - kuchenna . W każdej diecie ważne są proporcje. Można jeść smacznie i zdrowo ale trzeba uważać na fak aby nie jeść zbyt dużo . Bo przecież ilość ma znaczenie . Np: Jesz mieszankę ziaren na śniadanie ( przypuszczam, że tak jest bo to najzdrowsza alternatywą śniadaniowa) Musisz wiedzieć ile czego dodać aby dostarczyć wystarczająco dużo





                                                                                             Pamiętaj w nadmiernej ilości lub nieodpowiednim połączeniu laktoza również nie jest zdrowa . Dlatego pierwszy posiłek zalewaj wodą kokosową lub mlekiem sojowym z czego opcja pierwsza jest o wiele smaczniejsza . Mogę polecić Ci wodę kokosowa RIRi .Jest to naturalna woda kokosowa bez zbędnych dodatków czy wzmacniaczy . Jest nie tyle dobra do codziennych śniadań ale również do picia 🙂 Może zastąpić codzienną porcje słodkich napojów . Będzie twoim zdrowym i smacznym zamiennikiem ! Aż trudno nie spróbować prawda ?

woda: riri.pl



1 komentarz:

  1. Mialam ostatnio smaka na wode kokosowa ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Nie uzasadnione słowa krytyki lub przekazane nieodpowiednio,wulgarnie nie będą akceptowane

zBLOGowani.pl