Jak to robić aby być przysłowiowym "fit"

Witajcie dzisiaj chciałabym Wam opublikować wywiad ze mną ,który jakiś czas temu pojawił się na portalu sportowym.Ponieważ zadajecie mi bardzo podobne pytania.:)



Jeśli brakuje Ci motywacji, to koniecznie zwróć uwagę na to, co Maja ma do powiedzenia. Autorka bloga zacznij-cwiczycbymajaolsener.blogspot.com pokazuje nie tylko jak dobrze wyglądać, ale też jak do tego dojść.

Brzuch sam się nie zrobi, a jak powstał Twój blog?

Blog był pomysłem zupełnie spontanicznym. Założyłam go ze względu umiłowania do zdjęć i mody. Po czasie zaczęłam wprowadzać na nim zdrowe odżywianie i różne sentencje, które mnie zainteresowały. Na blogu można znaleźć porady co do odżywiania, ćwiczeń oraz fotorelacje z różnych imprez i zdjęcia moich posiłków.

Jaki jest Twój sposób na aktywny tryb życia?
Przede wszystkim wczesna pora,o której wstaje daje, mi dużego kopa i energii do działania. Regularne chodzenie na siłownie, bieganie, pływanie. Do swojego rozkładu tygodniowego wprowadziłam treningi na siłowni 3-4 razy oraz treningi w domu , które sukcesywnie sobie zmieniam. Musimy pamiętać ,że aktywny tryb życia powinien być powiązany ze zdrowym odżywianiem a nie rygorystyczną dietą oraz ,że ćwiczenia nie mogę nas nudzić ale rozwijać.

Jaka dieta jest dla Ciebie najlepsza?
Dieta? Żadna. Uważam ,że jedynie zdrowe odżywianie ,które jest długodystansowe ma jakikolwiek sens. Nie uznaje diety „CUD”. Bo przecież żadna z nas nie chce aby jej miesięczne wyrzeczenia dały efekt tylko na chwile. Bez trudu można przyzwyczaić się do jedzenia inaczej. Aby nie ciągnęło nas do niezdrowych produktów powinniśmy jeść co 3 godziny i najlepiej aby to były małe porcje. Wiadomo, że nie uda się osiągnąć wszystkiego z marszu ale sukcesywne zmienianie swojej diety i co tydzień zmniejszanie porcji myślę ,że wyjdzie nam na dobre.

Co Cię motywuje do działania? Czym się inspirujesz?
Najbardziej motywują mnie zdjęcia pięknych kobiet, które prezentują swoje wyćwiczone ciało i tym samym pokazują ,że MOŻNA! Zawsze kiedy mam słabszy dzień i chce sięgnąć po coś słodkiego lub poddać się wcześniej na siłowni odpalam sobie właśnie zdjęcia „Motywacje” i tłumacze ,że lepiej odmówić sobie ciastka niż całe życie podziwiać kogoś i czuć się źle w swojej skórze.


Ile z produktów, które testujesz na blogu, okazuje się rzeczywiście przydatne?
Staram się aby produkty ,które polecam na blogu były już przetestowane przeze mnie ale nie tylko. Zależy mi aby mój blog nie był jedną wielką reklamą nieprzydatnych nikomu produktów. Moim celem jest zaprezentowanie ludziom nowości, które jak najbardziej ułatwią życie i pomogą rozwiązywać niektóre problemy.


Jakie są Twoje cele?
Mój główny cel to po prostu bycie szczęśliwą. Treningi, praca, sesje zdjęciowe czy nauka aktorstwa-To wszystko daje mi wiele energii i uśmiechu na twarzy. Najważniejsze jest przecież aby robić to co się lubi. Oczywiście mogę powiedzieć ,że trenuje bo zależy mi na pięknej sylwetce ale tak naprawdę sama droga do jej zdobywanie jest już dla mnie w jakimś stopniu wygraną .

Jaką wagę powinniśmy przywiązywać do tego co ubieramy, a jaką do dbania o nasze ciało?
Myślę ,że te dwa aspekty powinny być równie ważne. Każdy z nas chce czuć się atrakcyjny. Ważnym czynnikiem jest higiena jak i odpowiednie produkty, którymi pielęgnujemy nasze ciało. Jednak po zdrowym odżywianiu, treningu i prysznicu wypadało by się ubrać w coś co podkreśli nasz charakter i nasze starania. Ja wiem ,że trudno skupić się na tym wszystkim i być chodzącym ideałem. Jednak ważne jest to abyśmy chcieli zmienić coś w nas i naszym życiu na lepsze.

Z jakimi błędami spotykasz się wśród osób uprawiających sport?
Najczęściej spotykam się z brakiem dokładności w wykonywaniu ćwiczeń. Z za szybką rezygnacją z niektórych treningów czy brakiem cierpliwości. Ja zaczynając trenować bardzo szybko się męczyłam, a niektóre ćwiczenia były dla mnie nie do wykonania. Postanowiłam mimo to wykonywać je do tego stopnia i przez taki czas jaki potrafię. Później doszłam do perfekcji.
Wywiad ze strony SportOS.pl
 Tagi  siłownia , trening , wywiad

1 komentarz:

Nie uzasadnione słowa krytyki lub przekazane nieodpowiednio,wulgarnie nie będą akceptowane

zBLOGowani.pl