Ready

Witajcie Kochani, nareszcie wróciłam. Chciałabym powiedzieć ,że ogarnęłam swoje życie i wiem co dalej ale nie zamierzam Was okłamywać. Wróciłam z wakacji, które spędziłam w Turcji. Było pięknie i magicznie. Nabrałam tam jak zawsze siły, dystansu do rzeczywistości i ludzi. Niestety bardzo zaniedbałam ćwiczenia przez moją chorobę jelit. Jednak niedługo od nowa wracam do ćwiczeń i mam nadzieje, że zarówno ja jak i Wy będziemy widzieć efekty mojej pracy.
Moje życie układa się zupełnie inaczej niż to sobie planowałam ale podobno życia nie zaplanujemy więc nie mogę się za to złościć sama  na siebie. Niebawem zaczynam pracę w restauracji  i możliwe, że planuje przeprowadzkę (nie wiem jak wyjdzie w praniu). Czeka mnie również dużo nowych wyzwań ale to Wam opisze dopiero jak mi się uda!:)

Możecie mnie znaleźć na snapie: majaolsener
I oczywiście na Facebooku (link macie w  zakładkach bloga)

Trzymajcie się cieplutko i do następnego razu:)

Kochani chce Wam również przypomnieć, że jestem uczestniczką akcji "Nie wstydź się swojego CIAŁA" Dlatego będę Wam pokazywać zdjęcia bez obróbki i mimo swojej choroby jelit.
Jestem sobą inna nie będę jedynie mogę być lepszą wersją Siebie nad czym popracuje jak tylko będę mogła ! :) Chce aby każda z Was pamiętała o tym, że jest piękna i jedyna! 









2 komentarze:

Nie uzasadnione słowa krytyki lub przekazane nieodpowiednio,wulgarnie nie będą akceptowane

zBLOGowani.pl