WomenHealth

Witajcie kochani, dzisiaj mam dla was bardziej sportowy post:) Jak zauważyliście dużo czasu poświęcam sporcie i diecie. Do ideału mi daleko ale cieszę się, że podjęłam walkę  ze swoimi słabościami i przyzwyczajeniem żywieniowym. Wiadomo jak każdy mam swoje słabsze chwile i pozwalam sobie na coś słodkiego. Po skończeniu szkoły bardzo szybko zgubiłam zbędne kilogramy jednak nie o to mi teraz chodzi.
Zależy mi na zmienieniu tłuszczu w mięsień co idzie mi dość ciężko jednak już pierwsze efekty są widoczne.
Myślę poważnie o trenerze personalnym, który pokazał by mi kilka ćwiczeń, które powinnam wykonywać aby osiągnąć swój upragniony efekt.
Aktualnie trenuje: schodki-10-20 minut bieżnia-20-40 minut rowerek 20-30 minut i ćwiczenia siłowe na brzuch na 3 maszynach około 10-15 minut.+ w domu ABS mel B i pośladki:)
PS: Myślę o  wprowadzeniu ćwiczeń na boczki:)
Ogólnie na siłowni spędzam 1.30h:)  3-4 razy w tygodniu:)

A wy jak ćwiczycie?











zBLOGowani.pl