Brithday

Witajcie KochaniJ Dzisiaj mam dla Was kilka prywatnych zdjęć, które nie miały być opublikowane .
Niestety przez długie wyczekiwanie na zdjęcia od fotografów  stwierdziłam ,że coś dla was wstawie.
Nie potrafię być cierpliwa ani siedzieć w jednym miejscu dlatego też wszędzie mnie pełno.
Chce was również poinformować , że w tą środę odbędzie się impreza w kinie Przedwiośniu  ze względu na  Spotkanie z Anną Wendzikowską "Moja przygoda z Hollywood" Będziecie mogli mnie tam spotkać od 17.30;)
Dzisiaj są również urodziny mojej wspaniałej mamusi, która w ostatnim czasie pokazała mi jak bardzo mogę na nią liczyć i niewyobrażalnie dużo mi pomogła. Zrozumiałam dzięki niej, że nigdy nie powinnam się poddawać i z każdej sytuacji jest wyjście.
Wszystkiego Najlepszego wszystkim  Baranom!;)

Wybieram się oczywiście  z tej okazji na pyszny obiad do restauracji Retro. Nie jadłam tam nigdy i liczę, że restauracja mnie nie zawiedzie.;)






zBLOGowani.pl