Fuck Know


Polowałam na nią cały rok... Udało się! Mam w końcu swoją wymarzoną bluzę.Bardzo prosta z jednym nadrukiem a w mierze roku stała się moją obsesją.Jak widać wszystko jest możliwe. Patrzyłam na jedną stronkę przez dłuuuugi czas ,wgapiając się w ekran laptopa błagalnym wzrokiem (tak jak bym to jego prosiła aby urzeczywistnił mi ten produkt) Dlaczego po prostu sobie nie kupiłam? Hmmm pewnie jednym z powodów był fakt ,że bluza nie miałam napisanych konkretnych wymiarów a jej "status" finansowy wynosił 180 zł. Jest to dla mnie stanowczo za wiele jak na jeden produkt. Dlatego z czystym sumieniem mogę polecić Wam stronę na ,której znalazłam bluzę TUTAJ o wiele taniej i to prosto od PRODUCENTA!:)
Bluza ma klasyczne wymiary a jej jakość i wygląd jest nie do opisania.
Teraz patrząc na nią i pisząc ten post wyglądam jak mały psychol cieszący się sam do siebie ,ale pewnie Wy też czasem tak macie jak uda Wam się zdobyć jakieś zakupowe "łupy" po przestępnych cenach prawda?
Nie uwierzycie ale ta bluza kosztuje jedynie 59zł!..(musiałam to napisać ;D)
 Bluza -Tutaj /Spódniczka-Tutaj /Buty-Tutaj /Naszyjnik -Tutaj





zBLOGowani.pl