NEXT

Witajcie ! Dzisiaj mam dla Was kolejną odsłonę sesji ,która odbyła się  w nowo otwartym studiu
PANI I PAN FOTOGRAF. Zdjęcia przekonują mnie jak najbardziej ,że nasza współpraca ze studiem opłaciła się a efekty są Super! Liczę jednak ,że dostanę jeszcze parę zdjęć w całości;)

Ostatnim czasy przeżyłam bardzo przykrą sytuację ,która naraziła moje zdrowie na poważną próbę.. Nigdy nie pomyślałam ,że można potraktować tak jakąś istotę żywą. Niestety jak to mówią Show-biznes jest okrutny. Przekonałam się o tym ostatnio bardzo dotkliwie ,tak samo o tym ,że powiedzenie "pieniądze szczęścia nie dają " myślę ,że nie jest już dla mnie takim mottem jak kiedyś.Szczęścia może i nie dają jednak poczucie bezpieczeństwa ,jak najbardziej!



























Pani i Pan FOTOGRAF - Studio fotograficzne
Katarzyna Wołowiec
al. Jachowicza 40
09-400 Płock
tel: 606 18 17 41

zBLOGowani.pl